if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Koulutukset

Verkkokoulutus: Palvelumuotoilun työkalut arjessa 9.11.

Tässä koulutuksessa tutustutaan palvelumuotoilun eri työkaluihin ja niiden käyttöön arjessa. Koulutuksessa käsitellään myös, miten palvelumuotoilu voidaan tuoda yhdeksi organisaation kehittämismenetelmäksi ja annetaan vinkkejä asiakaslähtöisempään ajattelu- ja työskentelytapaan.

Koulutuspäivän sisältö:

  • Asiakaslähtöisyys lähtökohtana
  • Palvelumuotoilu kehittämisotteena
  • Palvelumuotoiluprosessi ja työkaluja eri vaiheisiin

Koulutus on toiminnallinen ja vuorovaikutteinen, ja palvelumuotoilun työkaluihin tutustutaan ensin yhdessä kouluttajien kanssa, jonka jälkeen työskennellään pienryhmissä ja kokeillaan eri työkaluja käytännössä. Näin pääset heti miettimään asioita omien palveluidesi näkökulmasta.

Kenelle:
Koulutus sopii palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille toimialasta tai organisaation koosta riippumatta. Jos olet käynyt Palvelumuotoilun perusteet haltuun-koulutuksen, voi tämä koulutus toimia syventävänä lisäkoulutuksena palvelumuotoilun maailmaan, sillä lähestymme sitä hieman eri näkökulmasta. Osallistujalla ei tarvitse kuitenkaan olla aikaisempaa kokemusta tai tietoa palvelumuotoilusta.

Asiantuntija:
Tilaisuuden kouluttajana toimii Tuija Koskimäki. Tuija Koskimäellä on vahva kokemus asiakaskokemuksen ja -kuuntelun kehittämisestä. Lisäksi hänellä on kokemusta henkilöasiakasliiketoiminnasta, projekti- ja muutosjohtamisesta, uusien toimintamallien ja tuotteiden kehittämisestä, niiden toteuttamisesta, lanseerauksesta, markkinoinnista ja kouluttamisesta.

Ohjelma:

9.00 Tervetuloa! tuottaja Arja Kuitunen, Helsingin seudun kauppakamari

9.05 Tutustuminen aiheeseen ja toisiimme

10.00 Palvelumuotoilu kehittämisotteena

10.45 Tauko

11.00 Asiakaslähtöiset menetelmät organisaation arjessa

12.00 Lounastauko

12.45 Työkaluja asiakasymmärryksen keräämiseen ja jäsentämiseen

14.15 Tauko

14.30 Työkaluja ideointiin ja prototypointiin

15.15 Miten vien palvelumuotoilua organisaationi tavaksi toimia

16.00 Valmennuspäivä päättyy

Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa.


Mikäli striimiin osallistuu useampi henkilö samasta organisaatiosta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.  Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla siitä asiakkaalle sähköpostilla viimeistään neljä (4) arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Striimin ohjeet:
Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä. Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi


Osallistumismaksu

Normaalihinta 690 € + alv 24 %

Jäsenhinta 510 € + alv 24 %


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
9.11.2021 9:00 - 9.11.2021 16:00 27.8.2021 15:00 - 8.11.2021 15:00
Ilmoittaudu

Tuija Koskimäki
Opettaja, KTM, AmO
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy

Tuija Koskimäellä on vahva kokemus asiakaskokemuksen ja -kuuntelun kehittämisestä. Lisäksi hänellä on kokemusta henkilöasiakasliiketoiminnasta, projekti- ja muutosjohtamisesta, uusien toimintamallien ja tuotteiden kehittämisestä, niiden toteuttamisesta, lanseerauksesta, markkinoinnista ja kouluttamisesta.
Koskimäki on tehnyt vaativaa yritysyhteistyötä, antanut ohjausta palvelumuotoilussa yritysten toimeksiantoprojekteissa. Hän antaa kaupallisia koulutuksia mm. palvelumuotoilussa, innovointi-osaamisessa, asiakaskokemuksessa, viestinnästä ja muutosjohtamisessa. Tuija Koskimäki toimii lisäksi erinäisissä luottamustehtävissä kuten Etelä-Karjalan Ekonomien hallituksen jäsenenä, toiminnantarkastajana ja mentorina.