if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Koulutukset

Verkkokoulutus: Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma 15.2.

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana. 

IAB Finlandin Suomen markkinoille kehitetty ja 2020 päivitetty sertifiointikokonaisuus on tarkoitettu kaikille digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville, asemasta riippumatta. Voit siis olla markkinoinnista tai mainonnasta vastaava, koordinaattori tai assistentti, myyntipäällikkö, mediamanageri, viestintäpäällikkö tai -koordinaattori tai vaikka projektijohtaja.Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana. 

Mistä sertifiointiohjelma koostuu?

  • Esittelyaamupäivä - valitse lähi- tai etäosallistuminen (9.00-12.00)
  • Kuuden viikon omatoiminen opiskelujaksoyhteensä noin 30-40 tuntia
  • Verkkokurssi - opiskelumateriaali (Moodle)
  • Harjoituskysymykset
  • 1.3. 1. Välitsekki & vieraspuhuja klo 13-14 (Teams)
  • 15.3. 2. Välitsekki, vieraspuhuja ja koekysymysten julkaisu klo 13-14 (Teams)
  • Koekysymyksiin vastaaminen 2 viikon aikana Moodleen
  • Diplomi kokeen läpäisseille

Ohjelman käynnistäminen ja aloitus 15.2.2022 klo 9.00-12.00

  • 1.3. 1. Välitsekki & vieraspuhuja klo 13-14 (Teams)
  • 15.3. 2. Välitsekki, vieraspuhuja ja koekysymysten julkaisu klo 13-14 (Teams)

1. MARKKINAKATSAUS & TRENDIT - MISTÄ NYT PUHUTAAN?

2. DIGITAALISET MEDIAT OSANA KULUTTAJAN OSTOPROSESSIA SEKÄ ASIAKASYMMÄRRYKSEN TÄRKEYS

  • Kuluttajan ostoprosessi
  • Markkinointimallit
  • Liiketoimintaymmärryksen tärkeys
  • Toimialaymmärrys

3. DIGITAALINEN TYÖKALUPAKKI

  • Briiffi ja tilaaminen alihankkijalta
  • Media- ja kanavavalinnat
  • Oikeiden KPI-mittareiden valinta
  • GDPR & TCF
  • CRM - Customer Relationship Management

4. DATA OSANA TOIMIVAA DIGITAALISTA MARKIINOINTIA

  • Kampanjamittaus ja mainonnanhallinta
  • Viewability
  • Brand Safety
  • Dataan perustuvat asiakasprofiilit
  • Attribuutiomallinnus

5. DIGITAALISET MEDIAKANAVAT JA MEDIAMATEMATIIKKA

  • Hakusanamainonta
  • Sosiaalisen median mainonta
  • Display-mainonta & ohjelmallinen ostaminen
  • Videomainonta
  • Natiivimainonta
  • Digitaalinen ulkomainonta
  • Digitaalinen audio
  • Sähköpostimainonta
  • Vaikuttajamarkkinointi
  • Hinnoittelu ja mediamatematiikka

KOETILAISUUS  - suoritetaan etänä

Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.


Osallistumismaksu

Normaalihinta 1250 € + alv 24 %

Jäsenhinta 850 € + alv 24 %


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
15.2.2022 8:30 - 15.2.2022 12:00 27.12.2021 15:00 - 14.2.2022 15:00
Ilmoittaudu

Sertifikaatin sisältö
Verkkokurssi, jossa itseopiskelumateriaali, koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä. Koko opiskelumateriaali on suomeksi ja räätälöity vastaamaan Suomen markkinaa.

Ohjelma tehdään yhteistyössä IAB:n kanssa.