if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Koulutukset

Verkkokoulutus: Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen 24.10.

Pandemian aika on valitettavasti tuonut esille selkeän muutoksen asiakkaiden käytökseen; asiakkailta tulee vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua. Tämä voi lisätä asiakasrajapinnassa työskentelevien ammattilaisten kuormitusta, sillä samanaikaisesti monet ovat joutuneet käyttämään energiaansa ja resurssejaan sopeutuakseen pandemian mukana tuomiin työelämämuutoksiin. Omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen ja kohtaamisesta palautumiseen voivatkin nyt olla vähissä.

Tässä koulutuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten palautua kuormittavista asiakastilanteista.

Koulutuksen jälkeen ymmärrät paremmin ihmismielen tyypillisimpiä reagointimalleja haastavien tilanteiden aikana ja erityisesti niiden jälkeen. Koulutuksessa käydään läpi harmittavien, rasittavien, ärsyttävien tai joskus jopa pelottavien asiakastilanteiden stressinhallintaa. Saat myös selkeät ohjeet lisäavun ja -tuen hakemiseksi.

Kenelle: 
Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka joutuvat työssään kohtaamaan kuormittavia asiakastilanteita. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.

Asiantuntija:
TJ Totti Karpela, Mielenrauha koulutuspalvelut Oy

Ohjelma:

12.20 Yhteyden avaus etäosallistujille

12.30 Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen

  • Enanderin kriisien nelikenttä
  • Nopeat toimenpiteet rasittavan tai turhauttavan asiakaskohtaamisen jälkeen
  • Henkinen huolto työpäivän päätteeksi
  • Työuupumuksen, stressin ja kriisin määritelmät
  • Mikä aiheuttaa äkillisen kriisin tai trauman?
  • Kubler-Rossin traumakäyrä
  • Vertaistuen merkitys, varsinkin kun kollegat saattavat edelleenkin olla vain Teamsin päässä
  • Miten työyhteisö käsittelee traumaattisia tilanteita
  • Työpaikan ehkäisevät toimenpiteet
  • Toimintamalleja työpaikalla erilaisiin palautumistilanteisiin
  • Hyödylliset vai haitalliset stressinhallintakeinot
  • Mistä apua?

16.00 Tilaisuus päättyy

Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa.

Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. 

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.


Osallistumismaksu

Normaalihinta 600 € + alv 24 %

Jäsenhinta 450 € + alv 24 %


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
24.10.2022 12:30 - 24.10.2022 16:00 15.6.2022 15:00 - 21.10.2022 15:00
Ilmoittaudu

Totti Karpela
TJ
Mielenrauha koulutuspalvelut Oy

Totti Karpelalla
on kattava 30-vuotinen kansainvälinen kouluttajakokemus viranomaisten ja yritysten kouluttamisesta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijanakin toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta.