if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Koulutukset

Verkkokoulutus: Sosiaalisen median analytiikka 26.1.

Sosiaalisen median sisältömarkkinointia kannattaa kehittää aiemman toiminnan tuloksiin perustuen. Yhteisöpalvelujen omien tilastointityökalujen sekä ulkopuolisten työkalujen avulla mittaat oman tekemisen onnistumista ja löydät kehittämiskohdat jatkoa ajatellen.

Koulutuksessa saat tukea oikeiden tavoitteiden asettamiseen, mittareiden valintaan ja opit ymmärtämään, millaiset luvut ovat hyviä tuloksia ja miten niihin päästään. Koulutuksen päätteeksi perehdytään työkaluihin ja välineisiin, joiden avulla voit mitata sisältömarkkinoinnin onnistumista tehokkaasti.

Ohjelmassa:

  • Miksi kannattaa mitata omaa tekemistä?​
  • Sosiaalisen median kanavien tilastointityökalut​
  • Toimialan benchmarkkaaminen​
  • Millaiset luvut ovat hyviä tuloksia?

Asiantuntija:
Paula Kesa, Content Specialist, LM Someco

Ohjelma:
8.55 Etäyhteyden avaus

9.00 Koulutus alkaa

Tervetuloa! Tuottaja Arja Kuitunen, Helsingin seudun kauppakamari

  • Miksi kannattaa mitata omaa tekemistä?​
  • Sosiaalisen median kanavien tilastointityökalut​
  • Toimialan benchmarkkaaminen​
  • Millaiset luvut ovat hyviä tuloksia?

12.00 Koulutus päättyy

Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.


Osallistumismaksu

Normaalihinta 520 € + alv 24 %

Jäsenhinta 390 € + alv 24 %


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
26.1.2022 9:00 - 26.1.2022 12:00 20.12.2021 15:00 - 25.1.2022 15:00
Ilmoittaudu

Paula Kesa
Content Specialist
LM Someco

Paula on sisältöasiantuntija, jonka työpöytä on yhdistelmä sisältösuunnittelua, sosiaalisen median vaikuttavuuden mittaamista sekä yhteisömanagerointia ja sosiaalisen median asiakaspalvelua.