if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Koulutukset

Verkkokoulutus: Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma 30.8.

IAB Finlandin Suomen markkinoille kehitetty sertifiointikokonaisuus on tarkoitettu kaikille digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville, asemasta riippumatta. Voit siis olla markkinoinnista tai mainonnasta vastaava, koordinaattori tai assistentti, myyntipäällikkö, mediamanageri, viestintäpäällikkö tai -koordinaattori tai vaikka projektijohtaja. Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana. 

Mistä sertifiointiohjelma koostuu?

  • Esittelyaamupäivä - etäosallistuminen (9.00-12.00)
  • Kuuden viikon omatoiminen opiskelujaksoyhteensä noin 30-40 tuntia
  • Verkkokurssi - opiskelumateriaali (Moodle)
  • Harjoituskysymykset
  • 13.9. klo 13-14. (Teams) 1. Välitsekki & vieraspuhuja
  • 27.9. klo 13-14. (Teams) 2. Välitsekki, vieraspuhuja ja koekysymysten julkaisu
  • Koekysymyksiin vastaaminen 2 viikon aikana Moodleen
  • Diplomi kokeen läpäisseille

Sertifikaatin sisältö:
Itseopiskelumateriaali koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä. Koko opiskelumateriaali on suomeksi ja räätälöity vastaamaan Suomen markkinaa.

Ohjelman käynnistäminen ja aloitus 30.8.2022 klo 9.00-12.00

1. MARKKINAKATSAUS & TRENDIT - MISTÄ NYT PUHUTAAN?

2. DIGITAALISET MEDIAT OSANA KULUTTAJAN OSTOPROSESSIA SEKÄ ASIAKASYMMÄRRYKSEN TÄRKEYS

  • Kuluttajan ostoprosessi
  • Markkinointimallit
  • Liiketoimintaymmärryksen tärkeys
  • Toimialaymmärrys

3. DIGITAALINEN TYÖKALUPAKKI

  • Briiffi ja tilaaminen alihankkijalta
  • Media- ja kanavavalinnat
  • Oikeiden KPI-mittareiden valinta
  • GDPR & TCF
  • CRM - Customer Relationship Management

4. DATA OSANA TOIMIVAA DIGITAALISTA MARKIINOINTIA

  • Kampanjamittaus ja mainonnanhallinta
  • Viewability
  • Brand Safety
  • Dataan perustuvat asiakasprofiilit
  • Attribuutiomallinnus

5. DIGITAALISET MEDIAKANAVAT JA MEDIAMATEMATIIKKA

  • Hakusanamainonta
  • Sosiaalisen median mainonta
  • Display-mainonta & ohjelmallinen ostaminen
  • Videomainonta
  • Natiivimainonta
  • Digitaalinen ulkomainonta
  • Digitaalinen audio
  • Sähköpostimainonta
  • Vaikuttajamarkkinointi
  • Hinnoittelu ja mediamatematiikka

---------------------------------------------------------------------------------------

KOETILAISUUS  - suoritetaan etänä

Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa. 

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. 

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.


Osallistumismaksu

Normaalihinta 1250 € + alv 24 %

Jäsenhinta 850 € + alv 24 %


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
30.8.2022 8:50 - 30.8.2022 12:00 9.6.2022 15:00 - 29.8.2022 15:00
Ilmoittaudu

Ilmoittaudu kesän aikana alennuskoodilla KESÄ150 ja säästä 150€.

Voimassa keskiviikkoon 18.8. asti.