if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Koulutukset

Verkkokoulutus: Ajankohtaista työoikeudellista oikeuskäytäntöä 31.3.

Tässä aamupäivän koulutuksessa käsitellään työoikeuden uusimpia oikeustapauksia taustoittaen ja annetaan niihin perustuen käytännöllisiä ohjeita työnantajalle. 

Asiantuntija:
asianajaja Petteri Uoti,  Dittmar & Indrenius. Petteri Uoti on työsuhdejuridiikkaan ja erimielisyyksien ratkaisemiseen keskittynyt osakas.

Kenelle:
Koulutus on suunnattu esimiehille, HR:n edustajille sekä yrityksen johdolle.

9.00 Ajankohtaista työoikeudellista oikeuskäytäntöä

  • mitä oikeustapaukset tarkoittavat ja mitä niistä seuraa
  • käytännöllisiä ohjeita työnantajille

Asianajaja Petteri Uoti, Dittmar & Indrenius

12.00 Tilaisuus päättyy

Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa.

Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.


Osallistumismaksu

Normaalihinta 630 € + alv 24 %

Jäsenhinta 430 € + alv 24 %


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
31.3.2022 9:00 - 31.3.2022 12:00 30.12.2021 15:00 - 30.3.2022 15:00
Ilmoittaudu

Petteri Uoti
Asianajaja
Dittmar & Indrenius Asianajotoimisto Oy

Asianajaja Petteri Uoti on Dittmar & Indreniuksen työsuhdejuridiikkaan ja erimielisyyksien ratkaisemiseen keskittynyt osakas. Hänen työsuhdepraktiikkansa on jo yli 20 vuoden ajan keskittynyt yrityskauppojen sekä yritysten toiminnan uudelleenjärjestelyiden oikeudellisiin kysymyksiin sekä erimielisyyksien ratkaisuun. Uotin asiakaskunta muodostuu pääosin suurista ja keskisuurista kotimaisista ja ulkomaisista yrityksistä ja julkisyhteisöistä.