if (CookieConsent::check('Analytics')) { }
Koulutukset
Toimitko Customer Success Managerina tai asiakkuuspäällikön tehtävässä? Haluatko saada uusia ideoita Customer Success -työhön ja nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle? Siinä tapauksessa tämä koulutus sopii juuri sinulle!
Koulutuspäivä tarjoaa hyviä vinkkejä, miten kehität omaa työtäsi, saat yhä tyytyväisempiä asiakkaita ja samalla parannat asiakaspysyvyyttä.
Päivän jälkeen tiedät, miten Customer Success -työssä voi
Koulutuspäivän hintaan sisältyy myös Huomisen asiakas -e-kirja ja maksuton tutustumisjakso Zeffin CSM-työkaluun.
Kenelle:
Koulutus sopii Customer Success Managereille, asiakkuuspäälliköille/-johtajille tai muille vastaavissa tehtävissä työskenteleville. Koulutus sopii hyvin myös niille, jotka ovat aloittaneet tehtävässään vasta vähän aikaa sitten tai ovat vasta aloittamassa CSM-roolissa.
Ohjelma:
8.50 Yhteyden avaus etäosallistujille
9.00 Miksi asiakaskokemus on niin tärkeää ja miten sitä voisi parantaa?
toimitusjohtaja Kari Korkiakoski, Futurelab Experience Oy
10.00 Tauko
10.15 Customer Success -työn organisointi
Principal Consultant Janne Vainikainen, ZEF Oy
11.15 Lounastauko
12.00 Tiedolla johtaminen CS-työssä
Principal Consultant Janne Vainikainen, ZEF Oy
13.00 Tauko
13.15 Kuinka vahvistaa asiakaskohtaamisia CS-työssä
viestinnän kouluttaja Taina Parviainen, Helsingin seudun kauppakamari
15.00 Koulutus päättyy
Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa.
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.
Normaalihinta 793 € + alv 24 %
Jäsenhinta 595 € + alv 24 %
Tapahtuma-aika | Ilmoittautumisaika |
---|---|
2.11.2023 9:00 - 2.11.2023 15:00 | 19.9.2023 8:00 - 1.11.2023 15:00 |