if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Koulutukset

Verkkokoulutus: Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä 21.9.

Kun työtä tehdään etänä eikä muiden kanssa olla yhteydessä kasvotusten, tilanteet voivat olla haasteellisia ja edellyttävät monien asioiden samanaikaista onnistumista. Hyvin suunnitellun viestinnän lisäksi on myös osattava valita oikea väline ja tapa, jolla toista lähestyy.

Koulutuksessa opetellaan niin kirjallisen kuin suullisen viestinnän asioita ja puhutaan myös etätyön mukanaan tuomista tilanteista.
Koulutus antaa vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten valitsen kuhunkin tilanteeseen sopivan tavan ja välineen?
  • Miten luon hyvän tunnelman, kun otan yhteyttä esimerkiksi Teamsilla tai Zoomilla?
  • Voinko korjata harmin, kun etäyhteydet pätkivät?
  • Miten kirjoitan hyvän ja sujuvan sähköpostin?
  • Miten aloitan keskustelun, kun otan yhteyttä asiakkaaseen?
  • Miten vältän yleisimmät sudenkuopat, jotka vievät kirkkaimman hohdon tilanteesta tai viestistä?

Koulutuksessa käydään läpi, miten lähestyä asiakasta sähköpostilla, puhelimella, etätapaamisissa Teamsissa tai Zoomilla tai erilaisin pikaviestein ja ääniviestein. Lisäksi annetaan esimerkkejä, miten yhteydenpitoon kannattaa valmistautua, mitä tulee pitää mielessä tilanteen aikana ja millainen jälkivaikutelma asiakkaalle on mahdollista jättää, jotta hän kokee tilanteen hyvin hoidettuna.

Aamupäivän mittaisen tilaisuuden aikana on tarkoitus keskustella myös omista kokemuksista – niin hyvistä kuin huonoista – ja jakaa tietoa siitä, miten tehdä hyvä vaikutus toiseen osapuoleen, saavuttaa myönteinen ostopäätös ja paras tulos

Asiantuntija:
FM, KTK, KauppakamariTiedon päätoimittaja Taina ParviainenHelsingin Kamari Oy

Ohjelma:

8.50 Etäyhteyden avaaminen

9.00 Tervetuloa ja esittäytyminen

  • Osa 1: Valmistautuminen asiakkaan kohtaamiseen eri välineillä ja vinkit sujuvaan kommunikaatioon
  • Osa 2: Eri välineiden käyttö, ominaisuudet ja hyödyt sopivissa tilanteissa
  • Osa 3: Asiakkaan tunteiden ymmärtäminen kohtaamisen perustana

12.30 Tilaisuus päättyy

Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa.

Hyödynnä lisäosallistujan etu! Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa vain ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.


Osallistumismaksu

Normaalihinta 560 € + alv 24 %

Jäsenhinta 420 € + alv 24 %


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
21.9.2022 9:00 - 21.9.2022 12:30 10.6.2022 15:00 - 20.9.2022 15:00
Ilmoittaudu

Taina Parviainen
FM, KTK, KauppakamariTiedon päätoimittaja
Helsingin Kamari Oy

Taina toimii Helsingin seudun kauppakamarilla KauppakamariTieto-palvelun päätoimittajana ja johtamisen, myynnin, markkinoinnin ja viestinnän kirjojen tuottajana. Hän kouluttaa kielen ja viestinnän aiheista, kuten kielenhuollosta ja asiakasviestinnästä. Häneltä on ilmestynyt aikaisemmin muun muassa teokset Paremmin sanottu kuin tehty, (V)ihastuttava mainoskieli – fraaseista fiiliksiin ja Onnistu kouluttajana – 7 askelta yleisön hurmioon, joka on kirjoitettu yhdessä Timo Valvion kanssa.