if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Koulutukset

Webinaari: Nykyaikaisen työelämän taidot virtuaalisesti 2.6.

Teams on Microsoft 365-maailman Kruununjalokivi. Se on sovellus, joka mahdollistaa parhaimmillaan paljon, mutta pahimmillaan sotkee kaiken viestinnän ja siihen liittyvän yhteisen tekemisen.

Tämä webinaari on suunnattu kaikille niille, jotka ovat kiinnostuneita Teamsin hyödyntämisestä ja ennen kaikkea halukkaita oppimaan fiksuja työtapoja sekä keinoja siihen, että miten Teamsia voi hyödyntää tehokkaasti.

Kaikki mitä näet ja koet tässä webinaarissa tapahtuu aidossa ja oikeassa Teams-ympäristössä. Emme hyödynnä etukäteen nauhoitettuja demoja, Power Point-sulkeisia tai muita perinteisiä webinaarien malleja. Kaikki mitä näet ja koet on mahdollista jokaiselle Teams-käyttäjälle – myös Sinulle.

Teams nyt kaiken tekemisen keskiössä, miksi?

  • Mikä se Teams on?
  • Muutakin kuin Skype 2.0
  • Mitä keskeisiä sovelluksia Teamsin taustalla on?
  • Mitä pitää huomioida onnistuneessa Teamsin käyttöönotossa ja jalkautuksessa?
  • Teamsin käyttöönotto: Missä organisaatiot ovat onnistuneet ja missä epäonnistuneet?
  • Mitä kannattaa tehdä ja mitä ei
  • Jokaisen organisaation viestintätapa on uniikki
  • Mikä on johdon sitoutumisen merkitys?
  • Mikä on loppukäyttäjien jatkuvan osaamisen merkitys?
  • Teamsin käyttö eri päätelaitteilla
  • Teamsin vieraskäytön parhaat käytännöt

Asiantuntijana Ville Kankare, Digikuu

Ilmoittaudu 31.5. mennessä! 
Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin webinaariin ennen koulutusta.

Koulutus järjestetään yhdessä Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin ja Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin kanssa.
Muutokset mahdollisia. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

 


Osallistumismaksu

Normaalihinta 190 € + alv

Jäsenhinta 120 € + alv


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
2.6.2020 9:30 - 2.6.2020 11:00 31.5.2020 16:00
Ilmoittaudu