Koulutukset - Muut koulutukset

Palvelumuotoilun perusteet haltuun

Opi hyödyntämään palvelumuotoilua omien palveluidesi kehittämisessä ja parantamisessa!
Koulutuksen jälkeen tiedät, mitä palvelumuotoilulla tarkoitetaan, millainen on palvelumuotoiluprosessi ja mitkä ovat asiakaslähtöisen kehittämisen periaatteet. Samalla perehdyt myös palvelumuotoilun keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä ymmärrät, kuinka palvelumuotoilua voi hyödyntää omassa organisaatiossa.

Koulutuksessa syvennytään seuraaviin palvelujen kehittämisen menetelmiin:

• Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen
• Asiakasymmärryksen kerääminen
• Palvelumuotoilun työvälineet
• Prototyyppien kehittäminen
• Käyttäjäkokemuksen mallintaminen


Koulutus on toiminnallinen ja vuorovaikutteinen eli eri aihealueisiin johdatellaan alustuksilla, jonka jälkeen työskennellään ja keskustellaan tiimeissä. Näin pääset heti miettimään asioita omien palveluidesi näkökulmasta. Koulutus sopii palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille toimialasta tai organisaation koosta riippumatta. Osallistujalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta tai tietoa palvelumuotoilusta.

 

Asiantuntijana Marika Alhonen, Haaga-Helia Ammattikorkeakoulu


Paikka

Sokos Hotel Vaakuna

Hovioikeudenkatu 2, Kouvola


Osallistumismaksu

Normaalihinta 449 € + alv 24%

Jäsenhinta 329 € +alv 24%


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
4.6.2019 9:00 - 4.6.2019 16:00 20.12.2018 15:10 - 28.5.2019 16:00
Ilmoittaudu


Sokos Hotel Vaakuna

Hovioikeudenkatu 2, Kouvola