Koulutukset - Myynti markkinointi ja viestintä

Sosiaalisen median suunnitelmallinen sisällöntuotanto ja mittaaminen

Koulutuspäivän aikana pureudutaan sosiaalisen median ajankohtaisiin muutoksiin ja uudistuksiin sekä opitaan kehittämään oman sisältötyön suunnitelmallisuutta ja mittaamista. Päivä aloitetaan sosiaalisen median ajankohtaiskatsauksella; mitä merkittäviä uudistuksia on tapahtunut, mitä on tulossa ja miten nämä tulisi huomioida päivittäisessä työssä. Tämän jälkeen pureudutaan suunnitelmallisuuteen sisältötyössä. Mitkä ovat sisältöstrategian ja onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilarit ja miten sujuvoittaa päivittäistä sisältötyötä? Päivän päätteeksi perehdytään mittaamiseen ja analytiikkaan. Keskustelemme mittaamisen mahdollisuuksista ja siitä, kuinka asettaa relevantit mittarit oman tekemisen seurannalle.

Ohjelmassa:

  • Sosiaalisen median ajankohtaiskatsaus
  • Suunnitelmallinen sisällöntuotanto
    • Sisältöstrategian ja onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilarit
    • Sisällöille asetettavat tavoitteet
    • Kohderyhmätuntemus
    • Sisällöntuotantoa helpottavat sisältökonseptit
    • Kanavasuunnitelma käytännön työn tukena
  • Mittaaminen ja analysointi
    • Tavoitteiden asettaminen ja mittareiden valinta
    • Palveluiden omat tilastointityökalut ja niiden tehokas hyödyntäminen
    • Muut työkalut ja välineet mittaamiseen

 

Asiantuntijana Mikko Vieri, Someco Oy


Paikka

Sokos Hotel Vaakuna

Hovioikeudenkatu 2, Kouvola


Osallistumismaksu

Normaalihinta 449 € + alv24%

Jäsenhinta 329 € +alv 24%


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
27.3.2019 9:00 - 27.3.2019 16:00 19.12.2018 15:33 - 20.3.2019 16:00
Ilmoittaudu


Sokos Hotel Vaakuna

Hovioikeudenkatu 2, Kouvola