if (CookieConsent::check('Analytics')) { }
Tapahtumat
Viestintä on osa johdon strategiaa ja ydintoimintoja. Keskuskauppakamarin järjestämässä Yritysjohdon strategisen viestinnän ja kriisiviestinnän ohjelmassa yrityksesi johtoryhmäläiset sparrataan viestintäjohtamiseen niin normaaliarjessa kuin kriisitilanteissa. Saat myös oppia median kanssa toimimiseen – niin arjen vaikuttamistyössä kuin kriisissäkin.
Ohjelman tavoite on laajentaa ja kehittää yritysjohdon ymmärrystä viestinnästä osana yrityksen perustyötä. Osaava, ammattimainen viestintä on koko yritysjohdon asia, koska kaikki yritysjohdossa toimivat ovat viestijöitä.
Edellinen ohjelma sai osallistujilta loistavan yleisarvosanan 4,5/5.
Palautteita ohjelmaan osallistuneilta:
”Ohjelma on hyvin organisoitu ja toteutettu”
”Yritysesitys kriisiviestinnästä oli erinomainen esimerkki kriisitilanteeseen valmistautumisesta.”
”Hyvää faktaa ja käytännön esimerkkejä.”
Lue Keskuskauppakamarin viestintä- ja yhteistyöjohtajan Pauliina Pulkkisen blogi Viestintä on koko johdon asia tästä.
Ohjelma koostuu kolmesta iltapäivän mittaisesta moduulista. Ohjelmassa käsitellään viestintää eri näkökulmista, kuullaan huippuasiantuntijoita ja keskustellaan vertaisverkoston kanssa. Lisäksi tarjoamme erilaisia oheisohjelmia ja verkostoitumismahdollisuuksia ohjelman aikana. Seminaarit järjestetään hybridimallilla, voit osallistua paikan päällä tai etäyhteydellä. Ohjelmaan otetaan 30 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
Ohjelma on suunnattu yritysten johdolle, johtoryhmiin kuuluville ja tuleville johtoryhmäläisille sekä hallitusten jäsenille.
Moduuli IViestintä yrityksen strategian ytimessä Ohjelmassa keskitytään strategiseen viestintään ja viestinnän merkitykseen erilaisissa johtamistilanteissa. Aihetta tarkastellaan kolmesta eri näkökulmasta ja mukana on myös yrityscase. Seminaarin teemoina:
Puhujina mm. |
Moduuli IIVaikuttava viestintä Ohjelmassa käydään läpi, kuinka viestimällä vaikutetaan päätöksentekoon. Saat oppia myös siitä, kuinka median kanssa toimitaan ja kuulet yrityscasen onnistuneesta viestinnällisestä vaikuttamisesta. Seminaarin teemoina:
Puhujina mm.
|
Moduuli IIIKun kaikki menee pieleen – kriisiviestintävalmius pitää yrityksen pinnalla Kun kaikki menee pieleen, kriisiviestintävalmius vähentää tuhoja. Ohjelmassa keskitytään siihen, kuinka yritys voi valmistautua kriisiin, mitä kriisin keskellä pitää tehdä ja millaiset jälkityöt ovat tarpeen. Kuulet yrityscasen sekä median näkökulman yritysten kriiseihin ja niissä pärjäämiseen. Seminaarin teemoina:
Puhujina mm.
|
Osallistumismaksut: Kauppakamareiden jäsenyritysten osallistujille 2150 € + alv. 24 %, normaalihinta 2600 € + alv. 24 %. Teemme mielellämme pakettitarjouksen, mikäli yrityksestäsi tulee useampia osallistujia ohjelmaan.
Lisäksi ohjelmaan sisältyy:
Maksu- ja peruutusehdot: Laskutamme ohjelman osallistumismaksun ohjelman alkaessa. Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään 7 vuorokautta ennen ohjelman ensimmäistä seminaaria. Myöhäisemmästä peruutuksesta veloitetaan 50 % osallistumismaksusta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle.
Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä:
Keskuskauppakamarin Ilmastositoumuksen mukaisesti olemme sitoutuneet tavoittelemaan hiilineutraaliutta vuoteen 2035 mennessä. Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.
Normaalihinta 2600
Jäsenhinta 2150
Tapahtuma-aika | Ilmoittautumisaika |
---|---|
28.3.2023 12:00 - 23.5.2023 16:30 | 1.12.2022 12:41 - 27.3.2023 15:00 |