if (CookieConsent::check('Analytics')) { }

Tapahtumat

Yrityksen kansainvälisten kumppaneiden valinta ja toimitusketjun hallinta - maksuton tietoisku 18.1.

Voit osallistua tähän maksuttomaan tietoiskuun Teamsilla!

Miten nostat yrityksen myynnin kansainvälisillä markkinoilla seuraavalle tasolle? Haluatko kuulla asiantuntijalta kansainvälisten kanavien kehittämisestä ja hallinnasta? 
Tässä tietoiskussa perehdytään siihen, miten myynti- ja toimittajakumppaneiden valinnalla ja kumppaniyhteistyön kehittämisellä voi saada merkittävää apua myynnin kiihdyttämiseen. 

Kenelle:
Tilaisuus on suunnattu vientikauppaa aloittaville ja sitä kehittäville yrityksen vastuuhenkilöille, jotka haluavat kiihdyttää yrityksen myyntiä kansainvälisillä markkinoilla. 

Asiantuntija:
Tietoiskun vetäjänä toimii toimitusjohtaja, johtava konsultti Tero Nummila Laetus Oy:stä.

Ohjelma:

9.00 Tilaisuus alkaa

• Strategiset valinnat ennen kumppaneiden (myynti/toimittaja) hakua
• Mitä ymmärrystä tarvitaan, jotta kumppaneita voidaan hakea
• Yrityksen liiketoimintamalli ja kumppaneiden rooli
• Kumppaneiden rekrytointi ja yhteistyön aloittaminen
• Kumppaniverkoston ja toimitusketjun hallinta

11.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Kouvola Innovationin kanssa.

Saat osallistumislinkin tilaisuuteen tiistaina 17.1.


Osallistumismaksu

Tilaisuus on maksuton.


Päivämäärä ja kelloaika

Tapahtuma-aika Ilmoittautumisaika
18.1.2023 9:00 - 18.1.2023 11:00 5.1.2023 8:40 - 17.1.2023 15:00
Ilmoittaudu

Tero Nummila 1048x104820220609071832


Tero Nummila toimii Laetus Oy:n toimitusjohtajana ja johtavana konsulttina. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus pk-yritysten kansainvälisen liiketoiminnan kehittämisestä sekä kohdemarkkinoilla toimimisesta. Lisäksi Terolla on pitkä omakohtainen kokemus useasta vientiyrityksestä ja myös vastaavien yritysten hallituksessa toimimisesta. Päätoimessaan hän konsultoi ja kehittää Laetus Oy:n asiakkaiden kansainvälistä liiketoimintaa valikoiduilla markkinoilla Euroopassa ja Latinaisessa Amerikassa. Laetus Oy toimii myös useamman suomalaisen yrityksen vientikanavana Eurooppaan ja Amerikkoihin, joten Tero omaa omakohtaista käytännön kokemusta kansainvälisestä kanavien kehittämisestä ja hallinnasta.